Monday 31 March 2014

Projek Kecil-Kecilan : Kemas Drawer Kabinet TV

hujung minggu. 
macam biasa lepak2 kat rumah
kemas2 apa patut
tergerak hati nak kemas drawer kat kabinet tv dalam rumah ni
kabinet tv aku ada dua sliding door kat kiri kanan dan dua drawer kat tengah
lupa nak snap full rupabentuk kabinet tuh
mohon ampunnnn...
nanti kalau aku teringat nak snap, aku update semula entry ni yer.


dua pintu sliding kat kiri kanan nanti aku up entry
now ni aku nak share pasal dua ketul drawer kat tengah2 ni je
drawer yang aku anggap paling hazab lah dari memula aku beli kabinet ni lebih kurang 3 tahun lepas
nak tau sebab apa aku kata hazab?
sebab drawer ni kerap kali jadi pusat kumbahan segala macam jenis barang
tak caya bole nengok kat dua gambar bawah ni
gambar atas utk drawer atas
gambar bawah untuk drawer bawah



drawer atas.
ko tengok bape banyak punya dasyat? macam2 ada....



drawer bawah.
perangkap tikus pun sumbat jugak dalam ni. alahaiiiii.....



ekceli dah banyak kali aku kemas drawer ni. 
tapi kemas gitu2 je la.
gitu2 maksud aku tu, aku just susun2 je la.
takde buat partition bagai.
tak terfikir pulak time tu.
so that's why benda yang sama keep on jadik.
sama jugak kesnya kat area lain dalam rumah ni pun.




so wiken aritu aku dok mengerjakan dua ketul drawer ni je la.
untuk drawer atas, aku guna seketul kotak kasut & 2 ketul kotak bekas breaspump pureen & tollyjoy.
keluarkan semua barang. sisih dan susun ikut kategori.
so jadila macam kat atas tu.




untuk drawer bawah, aku just susun gitu je. x de guna partition sbb yang kat bawah ni barang besar2. 




so, meh la nengok hasil sebelum dan selepas.
untuk drawer atas.



dan hasil sebelum dan selepas.
untuk drawer bawah.



hopefully keadaan camni boleh kekal lama sikit.
kalo tak menjadik jugak, aku humban je terus kabinet tv ni kelua.
tak payah pakai kabinet langsung.
setel masalah.


miahahahahahahahahahaaaaaaa.....


k, bye...


No comments:

Post a Comment