Thursday 30 October 2014

Remote Controls Holder




harini cuma nak share ini.
bekas simpan remote control kat rumah aku.
aku masuk dalam bakul jer.
bakul handmade guna kertas suratkhabar lama.
actually bakul ni dapat time kawan aku kawin lama dulu.
aku pun dah lupa benonyer pasal bakul ni.
terjumpa balik bakul ni malam tadi gara2 sibuk mencarik buku akaun ASD si Ammar.
entah mana aku letak buku akaun dia.
jenuh mencarik sana-sini.
last2 bukak storage box terjumpa bakul ni.
lain yang dicarik lain pulak yang jumpa.
terus aku amik letak atas tv.
sumbat segala remote yang ada.
setel!
kalo idak, sepah merata-rata jer laaa menda-alah remote ni.


k, tu jer.
babaiii.... 
(^___^)




2 comments:

  1. Comel bekasnya...
    Jimat kos.
    Re-use je

    ReplyDelete
  2. (^____^)..actually penah beli bekas isi remote kat daiso. ada beberapa compartment kecik2 dlm 1 bekas tp end up jadi tmpt sumbat sampah sarap (e.g. resit2, slip bank, etc..). sakit mata je menengoknye..

    ReplyDelete